Український портал Діз.Укр
Портал Діз.Укр » Новини » Нацрада наклала санкції на низку українських телеканалів

Нацрада наклала санкції на низку українських телеканалів


Фото: ZN.ua Кілька каналів потрапили під санкції Нацради

Інтеру призначена чергова позапланова перевірка, а телеканал НАШ мають намір позбавити ліцензії.


 
Нацрада з питань телебачення і радіомовлення наклала санкції на кілька українських телеканалів і радіостанцій через порушення, допущені в їхньому ефірі або пов'язані з порушенням їхньої програмної концепції. Про це в четвер, 2 вересня, повідомляє прес-служба Нацради.
 
Зазначається, що під санкції потрапили телеканали Інтер, НАШ, МАКСІ-ТБ, а також радіостанція Радіо Клас, у той час як телеканали Донеччина TV, Ісландія, 5 канал і радіостанція Країна ФМ отримали попередження.
 
Так, телеканалу Інтер призначена чергова позапланова невиїзна перевірка через демонстрації радянських фільмів за участю акторів, які внесені до Переліку осіб, що створюють загрозу національній безпеці.
 
"За період з 9 по 29 серпня в ефірі телеканалу транслювалися 12 таких фільмів", - йдеться в повідомленні.
 
Уточнюється, що перевірка буде проводитися в період з 17 вересня по 1 жовтня. До 21 вересня ліцензіат повинен направити на адресу регулятора необхідні документи і матеріали.
 
Крім того, телеканалу НАШ можуть анулювати ліцензію, оскільки він не усунув раніше виявлених порушень, пов'язаних з розпалюванням ненависті в ефірі телепрограм.
 
"Телеканал НАШ не усунув порушень, за які отримав дві штрафні санкції, і далі поширює в своїх програмах мову ворожнечі, тому регулятор звернеться до суду з позовом про анулювання ліцензії", - повідомляють у Нацраді.
 
Там зазначають, що мову ненависті в ефірі телеканалу розпалювали гості програм, у той час як ведучі не намагалися "спростовувати або критично поставитися до жодного вислову гостя передачі, тим самим вони не забезпечили надання об'єктивної та повної інформації глядачам".
 
"Вони навіть не намагалися зупинити висловлювання, що містять мову ворожнечі і необ'єктивну інформацію. Навпаки вони погоджувалися і провокували гостя на подібну риторику ... Співробітники телеканалу НАШ проігнорували обов'язки і відповідальність перед глядачами, перед суспільством і не вжили жодних заходів, щоб припинити такі правопорушення під час прямої трансляції. У повторі передача транслювалася без змін і редакційної модерації, і це має ознаки умисного подання неправдивих відомостей", - наголошують у відомстві.
 
Зазначається також, що телеканал МАКСІ ТБ, який ретранслював програми телеканалу НАШ, повинен буде заплатити понад 230 тис. грн штрафу.
 
Під санкції регулятора потрапив і телеканал Донеччина TV, якому оголошено попередження через недотримання порядку розміщення логотипу і даних про виробника програм, програмної концепції, а також рекламного законодавства.
 
Попередження від Нацради отримали також телеканал Ісландія, який не вів мовлення на виділених йому супутникових частотах, 5 канал і радіостанція Країна ФМ, які отримали попередження через порушення програми мовлення в Дні пам'яті.
 
Крім того, регулятор оштрафував на 1800 грн радіостанцію Радіо Клас за невиконання частки пісень в ефірі, які виконуються українською мовою.
 
Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів на п'ять років санкції проти трьох ТБ-каналів - 112 Україна, ZIK і NewsOne, які таке рішення назвали "політичною розправою".
 
Незабаром адвокати оскаржили санкції проти телеканалів у Верховному Суді, однак Касаційний суд у складі Верховного Суду відмовив у задоволенні позову.
 
 

Коментарі

Авторизуйтесь або зареєструйтеся,
щоб залишати коментарі